Der er pt. ingen haver til salg…
Haver til salg vil blive publiceret her på siden og på foreningens opslagstavler. Vi har ingen venteliste
Procedure for salg af have
- Lejer der ønsker at få sin have vurderet skal kontakte bestyrelsen i foreningen per mail.
- Bestyrelsen skal lave et skøn af havens lovlighed sammen med lejer. Hvis der er noget der ikke overholder byggeregler, miljøloven, lejekontrakt, vedtægter ect. skal lejer muligvis få dette bragt i orden før et salg kan ske.
- Der skal vurderes ved salg, dødsfald og hvis en lejer skal bruge det til at optagelse af lån.
- Bestyrelsen bestiller herefter vurderingsudvalget.
- Vurderingsudvalget sender den obligatoriske ejererklæring og vurderingsvejledning pr mail til lejer, samt aftaler dato og tid for vurdering. Udvalget har 30 dag til at lave den bestilte vurdering.
- Den færdige rapport sendes til lejer og bestyrelsen via mail. Det er så bestyrelsen & lejers ansvar, at formidle den til evt. køber.
- Vurderingen er gyldig indtil et ejerskifte, eller max 12 måneder fra dato for godkendelse af vurderingsudvalget.
Følgende formular skal udfyldes og sendes til bestyrelsen ved bestilling af vurdering: